Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd?
Op werkdagen vóór 15.30u besteld? Wij verzenden uw order dezelfde dag nog. PostNL biedt de bestellingen binnen 1 - 2 werkdagen bij u aan. Als u "Vooraf overmaken" kiest als betaalmiddel, kan het zijn dat wij het geld niet op tijd binnen hebben, waardoor uw bestelling later verzonden wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland verzenden wij uw bestelling voor € 4,95. Bestellingen boven € 75 worden gratis verzonden binnen Nederland. U kunt alle verzendtarieven vinden op de pagina: "Verzendkosten".
Verzenden jullie gratis?
Jazeker vanaf € 75,- verzenden wij gratis uw bestelling (binnen Nederland). Heeft u een pre-order/voorbestelling dan verzenden wij uw bestelling als alle producten beschikbaar zijn.
Met welke diensten verzenden jullie de bestelling?
Wij verzenden met PostNL.
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace?
Zodra PostNL uw bestelling inscant ontvangt u automatisch de Track & Trace code.
Mijn bestelling is beschadigd wat nu?
Wij zullen uw bestelling zorgvuldig inpakken maar beschadiging onderweg kunnen wij helaas niet voorkomen. Neem dan contact met ons op zodat wij samen met u een passende oplossing kunnen vinden.
Kan ik een product ook ruilen?
Het kan altijd gebeuren dat u zich bedenkt. U heeft dan 14 dagen de tijd om uw bestelling te ruilen en/of retourneren. Hiervoor verwijzen wij u naar de pagina "Ruilen & Retourneren".
Ik heb een product in preorder/reservering staan wanneer ontvang ik dit?
Wij geven u de mogelijkheid om een product te preorderen of te reserveren zodat u als eerste een exemplaar kunt verwachten. Wij proberen altijd de verwachte datum zo goed mogelijk up to date te houden maar helaas kan dit wel eens gewijzigd worden door de uitgever. Wij houden u hiervan op de hoogte. Zodra wij het product ontvangen versturen wij dit z.s.m. naar u.
Ik mis een onderdeel.
Het kan helaas altijd gebeuren dat er een onderdeel ontbreekt bij een bordspel. Het is daarom belangrijk om alles goed te controleren na het openen van de doos. Als blijkt dat het bordspel niet compleet is neem dan contact met ons op.
Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
Wij bieden verschillende betaalmiddelen aan. U kunt de betaalmiddelen vinden op de pagina: "Betaalmethoden".
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Dit is mogelijk op:
Maandag: 15.45 - 16.00u
Dinsdag: 15.45 - 16.00u
Woensdag: 15.45 - 16.00u
Donderdag: 15.45 - 16.00u
Vrijdag: 15.45 - 16.00u
Kan ik zonder afspraak langskomen?
Wij hebben geen fysieke winkel. Het is dus niet mogelijk om zonder afspraak langs te komen.